joi, 28 noiembrie 2013

Oare cum e sa alegi tu cum sa te nasti ....?


Parintele Arsenie Boca: ne nastem primind trup de la parinti, si suflet de la Tatal nostru din ceruri (fara de care n-am trai: suflare de Viata).

la celalalt capat al vietii, vine moartea, adica momentul unei alte nasteri, in cer. 
Cum m-am nascut - n-a depins de mine; nu mi-am ales eu parintii - deci nici pacatele pe care trebuie sa le ispasesc; dar stiu ca, la sfarsit, pot alege cum sa ma nasc in ceruri, sau daca vreau sa ma nasc vreodata acolo ....

Spune Sfântul Ioan Teologul, la Sfârșitul Apocalipsei : „Vino!" („Da, vino, Doamne Iisuse Hristoase!").

parca toata greutatea unei vieti de om sta in intrebarea daca atunci, o sa ai sau nu puterea sa Il chemi pe Dumnezeu, fara rusine si fara teama.
poate, din cauza asta, viata unui crestin e toata si intreaga, ca o singura zi: caci urmatoarea zi nu mai e a ta (cum spune Parintele Paisie Olaru).


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu