miercuri, 30 octombrie 2013

Eliminarea pietrelor de la rinichi, fara durere


Eliminarea pietrelor de la rinichi e in mod particular dificila pentru barbati - asta daca au norocul sa le elimine natural, fara sa ajunga la operatie. O reteta pe care am testat-o cu succes si pe mine si pe sotul meu, si care-i cunoscuta, se pare, din vechime pe la manastiri, e tamaia naturala, fara niciun adaos (de miros, culoare, etc) : adica tamaia alba.
Tamaia are proprietatea de a transforma pietrele in nisip, si astfel eliminarea e si sigura si ne-dureroasa.

Experienta mea: a functionat cu succes la oxalatii identificati medical la sotul meu, dar si la pietrele mele, de natura ne-identificata (pt. ca n-am mers la doctor pt. asta).
Nu exista efecte secundare.

NU functioneaza pt. pietrele la ficat, care sunt de alta natura: sunt conglomerate de colesterol.

Inainte de a se lua tamaia, ea se anvelopeaza, adica se pregateste astfel: o bucatica de tamaie mare cat un bob de mazare, se inveleste in miez de paine, sau in mamaliga, sau se zdrobeste grosier si introduce intr-o capsula goala de medicamente.
Anveloparea la tamaie se face pt. ca ea ca sa nu vina in contact cu smaltul dintilor, pe care il poate macina asa cum se-ntampla cu pietrele la rinichi.
Dupa ce-a fost pregatita, capsula de tamaie se bea cu apa, sau cu ceai diuretic, dimineata pe stomacul gol, inainte de masa.  Nu se mananca o jumatate de ora dupa asta.

Programul dupa care se iau pastilele de tamaie arata asa:

7 pastile :  o zi da, una nu (pauza)
PAUZA :  1 saptamana
7 pastile :  o zi da, una nu (pauza)

Ceai diuretic, sucuri de fructe si bere in toata aceasta perioada; 
NO-SPA, anti-spastic, daca apar dureri ascutite la eliminare

Tratamenul se repeta numai daca apar din nou simptome, adica durerile specifice de litiaza renala. La sotul meu oxalatii nu s-au mai refacut, la mine pietrele se refac la cca 10 ani.



Important: remediile adunate de mine aici nu au cum sa substituie analizele medicale pe care oamenii le dispretuiesc atat, dar care sunt singurul punct de plecare pentru un diagnostic corect - deci si pentru un tratament corect.
Singurul merit al remediilor pe care le prezint eu aici e faptul ca sunt incercate de mine cu succes; dar, cum nu exista doua persoane identice, inainte de a incerca ceva de aici e bine ca un medic sa puna un diagnostic corect.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu