miercuri, 12 aprilie 2017

Publicitate. Iepurașul pascal vă aduce un „Jurnal”

Sursa : Jurnal Scotian




Jurnalul meu scoțian a apărut astăzi la Editura Polirom. N-am scris niciodată pe blog cu gândul că într-o zi îmi voi aduna textele într-o carte, dar până la urmă mi-a plăcut ideea și am acceptat invitația editurii. O carte, spre deosebire de blog, e pur și simplu un obiect frumos, pe care îți face plăcere să-l vezi prin casă ori să-ți faci un selfie cu el.
N-am calculat să apară în Săptămâna Mare, așa s-a nimerit. Încât, dacă n-ați luat încă nimic de Paști celor dragi, cartea mea e o idee bună de cadou. Serios! E scrisă de un preot, e cu Dumnezeu în ea, deci merge foarte bine la Paști, plus că, am observat, eu am succes și la atei, agnostici, apicultori etc., așa că, oricui o duceți în dar, nu veți da greș. Doar să aveți grijă că nu-i o carte de dat la habotnici sau măcar rupeți dinainte paginile unde scriu despre femei și whisky.
Cartea mea se găsește așadar în librării sau poate fi comandată direct pe site-ul Editurii Polirom, la acest link. E limpede că, din motive de copyright, am scos de pe blog aproape toate textele mai vechi care apar acum în carte. Nu-i bai, am să scriu altele, numai sănătoși să fim.
Îmi pare că va fi și o lansare, la Bookfest, pe 27 mai, și poate încă una la Iași, în aceeași perioadă. Am să vă anunț din timp, pentru că aș fi tare bucuros să ne cunoaștem și dincolo de monitoare.
Pr. Ioan Florin Florescu


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu